جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
    • برنامه نویسی
      • آموزش html
      • آموزش php
    • کسب‌وکار
    • گرافیک
      • پریمیر
      • فتوشاپ
    • دوره‌های شبکه‌های اجتماعی
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • ثبت نام کاربران
  • پیشخوان
  • 051-38657540
  • info@majazistacademy.ir
0
مدرسه کسب و کار مجازیست
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
    • دوره‌های برنامه نویسی
      • آموزش html
      • آموزش php
    • دوره‌های گرافیک
      • آموزش پریمیر
      • آموزش فتوشاپ
    • دوره‌های کسب‌و‌کار
    • دوره‌های شبکه‌های اجتماعی
  • ثبت نام فضای کار
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • پیشخوان
  • دوره به وقت عمل
ثبت نام و ورود
0

وبلاگ

مدرسه کسب و کار مجازیست > بلاگ > آنلاین > آیا یوتیوب برای شما مناسب است؟ 5 دلیل برای حفظ آن در استراتژی بازاریابی 2022

آیا یوتیوب برای شما مناسب است؟ 5 دلیل برای حفظ آن در استراتژی بازاریابی 2022

1401-01-24
ارسال شده توسط علیرضا زنگنه
آنلاین

آیا یوتیوب برای شما مناسب است؟ 5 دلیل برای حفظ آن در استراتژی بازاریابی ۲۰۲۲

YouTube!!!?? داستان کامل تغییرات اخیر یوتیوب - YouTube

یوتیوب یک وب سایت و برنامه است که به کاربران خود امکان ایجاد، اشتراک‌گذاری و تماشای ویدئو را می‌دهد. یوتیوب به دلیل تعداد زیاد ویدئوهایی که می‌توانید در آنجا پیدا کنید، تقریباً در مورد هر موضوعی که فکرش را بکنید شناخته شده است و اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، می‌توانید آن را ایجاد و آپلود کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

یوتیوب از زمان معرفی خود در سال ۲۰۰۶ به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. سادگی ایجاد، آپلود و به‌اشتراک‌گذاری ویدئوها یکی از دلایل توانایی یوتیوب در جذب بینندگان و تولیدکنندگان محتوا است. این محبوبیت فرصتی برای بازاریابان است تا از YouTube برای رشد برندهای خود در سال ۲۰۲۲ استفاده کنند.

آیا YouTube همچنان یک پلتفرم بازاریابی خوب برای مشاغل در سال ۲۰۲۲ است؟ در اینجا برخی از افکار در مورد گنجاندن YouTube به‌عنوان بخشی مؤثر از کمپین‌های شما وجود دارد.

How to Download YouTube Video on a Laptop, Phone or Tablet

آیا یوتیوب به عنوان یک شبکه اجتماعی با چالش هایی مواجه است؟

آیا یوتیوب در حال مرگ است؟ درحالی‌که یوتیوب همچنان سهم زیادی از محبوبیت رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر ویدئو و پایگاه کاربران دارد، رقابت رو به افزایش است. برنامه‌هایی مانند TikTok، Instagram و Twitch همگی برای داشتن مخاطبین هم‌پوشانی با YouTube رقابت می‌کنند.

درحالی‌که یوتیوب تا مرگ فاصله زیادی دارد، باید سخت‌تر تلاش کند تا مخاطبان خود را حفظ کند زیرا این رقبا همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند.

آیا یوتیوب هنوز یک پلتفرم بازاریابی خوب است؟

آیا یوتیوب هنوز یک پلتفرم خوب است؟ درحالی‌که یوتیوب بیش از بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی وجود داشته است، با سرعت زیادی به رشد خود ادامه می‌دهد.

تا سپتامبر ۲۰۲۱، یوتیوب ۲ میلیارد کاربر داشت، از ۸۰۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۲. در حال حاضر از نظر ترافیک کلی رتبه دوم را دارد و ۴۳ درصد از کل کاربران اینترنت جهانی به یوتیوب ماهانه دسترسی دارند. روزانه ۷۲۰۰۰۰ ساعت ویدئوی جدید در یوتیوب آپلود می‌شود.

برخلاف برخی از رقبای خود، مخاطبان یوتیوب هنوز دارای سنی گسترده هستند. در ایالات متحده، ۷۴ درصد از بزرگسالان و ۷۷ درصد از افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله یوتیوب را تماشا می‌کنند. درحالی‌که این یک مخاطب بسیار زیاد است، اما نکته کلیدی برای بازاریابان این است که بفهمند آیا این مخاطبان برای برند شما مناسب هستند یا خیر.

به دلیل این فالوورهای زیاد، بسیاری از بازاریابان بر روی کانال‌های یوتیوب با بیشترین مخاطب تمرکز می‌کنند. بااین‌حال، تعداد زیادی از مردم زمان خود را در کانال‌هایی غیر از محبوب‌ترین‌ها صرف می‌کنند. بازاریابان می‌توانند با تنوع بخشیدن به یک کمپین و تمرکز بر برخی از کانال‌های دیگر که مخاطبان یک برند بازدید می‌کنند، آگاهی از برند را افزایش دهند. یوتیوب ابزارهای هدف‌گیری منحصربه‌فردی دارد که در کانال‌های دیگر یافت نمی‌شوند.

مطالب بیشتر    ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان

How to Play YouTube Videos in the Background on Your Phone for Free | NDTV Gadgets 360

کدام صنایع در یوتیوب حضور دارند؟

اگرچه نمی‌توان گفت که تقریباً هر صنعت روی کره زمین در یوتیوب فعال است، برخی از صنایع موفق‌تر از سایرین بوده‌اند.

YouTube برترین تبلیغاتی را که کاربرانش هرسال برای تماشا انتخاب می‌کنند ردیابی می‌کند و آنها را در تابلوی امتیازات YouTube Ads نشان می‌دهد . در سال 2021، فناوری، سرگرمی و خودرو از جمله صنایعی بودند که بیشترین تعداد بازدید از تبلیغات را داشتند.

Are you a YouTuber? We're looking for you! – RevUnity

دلایل برای ادامه بازاریابی در یوتیوب

آیا تبلیغات YouTube همچنان موثر هستند؟ در حالی که برخی از صنایع در استفاده از یوتیوب به عنوان یک پلت فرم بازاریابی رسانه اجتماعی بهتر از سایرین عمل می کنند، در زیر پنج دلیل وجود دارد که چرا بیشتر صنایع باید بازاریابی را در YouTube شروع کنند تا به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند.

1. مصرف ویدئو همچنان در حال رشد است

تقاضای محتوای ویدئویی بیشتر از همیشه است. تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر همچنان ایجاد، اشتراک‌گذاری و تماشای ویدئوها را برای مردم آسان‌تر می‌کنند. میلیون‌ها نفر نیز محتوای ویدئویی را از طریق سرویس‌های پخش تماشا می‌کنند.در سال ۲۰۲۰، 78٪ از مردم هر هفته ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کردند و 55٪ گفتند که آنها را روزانه تماشا می کنند. تقاضا برای محتوای ویدیویی کاهش نمی یابد. داره سرعت‌ میگیره برای بازاریاب‌های دیجیتال، خبرهای خوب دیگری نیز وجود دارد: طبق گزارش‌ها، بینندگان 95 درصد از یک پیام را هنگام تماشای آن از طریق ویدیو حفظ می‌کنند، به این معنی که تبلیغات ویدیویی بهتر از تبلیغات متنی یا تصویری عمل می‌کنند.

YouTube schort op betalingen gebaseerde diensten op in Rusland | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

۲. پذیرش تلفن همراه به افزایش‌پذیرش ویدئو ادامه می‌دهد

آن تلفن‌ها و تبلت‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر به مردم این امکان را می‌دهند که محتوای ویدیویی بیشتری را در دستگاه‌های تلفن همراه تماشا کنند. افزایش پذیرش موبایل باعث پذیرش ویدیو می شود.

هر انسان به طور متوسط ​​روزانه با ۳۴ گیگابایت اطلاعات دیجیتال بمباران می شود. در حالی که خواندن متن به زمان نیاز دارد، یک ویدیوی کوتاه می تواند همان پیام را در کسری از زمان ارسال کند. علاوه بر این، کاربران تلفن همراه در معرض فرکانس بالاتری از محتوا نسبت به کاربران دسکتاپ یا لپ‌تاپ هستند. اگر بازاریاب‌های دیجیتال بتوانند محتوای ویدیویی خود را کوتاه و دقیق نگه دارند، می‌توانند پیام خود را به طور مؤثرتری منتقل کنند و بینندگان به احتمال زیاد آن را حفظ کرده و به آن عمل می‌کنند.

مطالب بیشتر   آیا ایلان ماسک یک حقه‌باز است؟

3. ارزش بازاریابی یوتیوب بیشتر از تلویزیون یا رادیو، بهای بیشتری را به همراه دارد

بازاریابی دیجیتال از بازاریابی تلویزیونی و رادیویی پیشی می‌گیرد و این شکاف همچنان در حال افزایش است. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد:

  • بینندگان بیشتر از تلویزیون به یوتیوب توجه می‌کنند. بینندگان تبلیغات تلویزیونی را از دست می‌دهند، زیرا تبلیغات تلویزیونی چندکاره هستند، در کانال گشت‌وگذار هستند، یا پیام‌های تبلیغاتی تلویزیونی را جذب نمی‌کنند.
  • یوتیوب امکان هدف‌گیری دقیق‌تر و تنظیمات سریع را فراهم می‌کند. این بدان معناست که کمپین‌ها را می‌توان راحت‌تر به‌سرعت بهینه‌سازی کرد تا عملکرد را بهبود بخشد.
  • اندازه‌گیری KPI YouTube یک کمپین مؤثر را تضمین می‌کند. موفقیت کمپین را می‌توان با تنظیم شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) و استفاده از داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل‌ها برای ارزیابی اثربخشی ردیابی کرد.

۴. تبلیغات یوتیوب نسبت به تلویزیون یا رادیو رابط کاربری بسیار آسان‌تری ارائه می‌دهد

تبلیغات یوتیوب هنوز نسبتاً ارزان هستند و ایجاد، مدیریت و اندازه‌گیری آنها بسیار آسان‌تر از تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی است.

ایجاد یک حساب YouTube Advertising و راه‌اندازی یک کمپین ویدئویی فقط چند مرحله طول می‌کشد و YouTube کاربران را در این فرایند راهنمایی می‌کند. یوتیوب چندین قالب تبلیغاتی دارد که می‌توان بر اساس آن‌ها انتخاب کرد که به بهترین شکل نیازهای یک برند یا کمپین را برآورده کند.

YouTube star James Charles loses 2m subscribers after row with fellow vlogger | Ents & Arts News | Sky News

۵. اندازه‌گیری YOUTUBE قوی است و کمپین‌ها را می‌توان به راحتی تنظیم کرد

تبلیغات YouTube دسترسی به انبوهی از داده‌ها را فراهم می‌کند. اگر یک بازاریاب اعداد را دوست داشته باشد، می‌تواند داده‌های خام را در معیارها و گزارش‌های تبلیغات ویدئویی مشاهده کند. اگر ترجیح می‌دهند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها را ببینند، می‌توان از ابزارهای داخلی YouTube برای تجزیه‌وتحلیل عملکرد تبلیغات استفاده کرد.

این اطلاعات بینش‌های ارزشمندی را در مورد تعامل تبلیغات با مخاطبان و نحوه واکنش بینندگان ارائه می‌دهد. این به بازاریابان این امکان را می‌دهد که سریع‌تر و آسان‌تر کمپین‌های خود را بر اساس عملکرد تبلیغاتی با بینندگان تطبیق داده و تغییر دهند.

به طور خلاصه

یوتیوب یک سایت رسانه اجتماعی و برنامه فوق‌العاده محبوب است که به کاربران خود امکان ایجاد، اشتراک‌گذاری و تماشای ویدئوها را می‌دهد. این یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های رسانه اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر و ۷۲۰۰۰۰ ساعت ویدئوی جدید آپلود شده در روز است. یوتیوب یک فرصت فوق‌العاده و همچنان درحال‌رشد برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دیجیتال برای ایجاد آگاهی و درآمد از برند است.

 

جدیدتر 10 زبان برنامه نویسی محبوب برای یادگیری در سال 2022
قبلی 10 بهترین افزونه پست محبوب وردپرس برای جذب بازدیدکنندگان در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • صدای برند چیست؟ Brand Voice
  • تحقیق درباره کسب و کار اینترنتی
  • دنیای متاروس چیست؟
  • کارهای پردرآمد در منزل (کسب و کار در منزل)
  • شغل‌های پردرآمد و رویایی در منزل در سال 2022
دسته‌ها
  • آکادمی ها
  • آنلاین
  • بدون دسته بندی
  • پادکست صوتی
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • زندگی دانشگاهی
  • طراحی
  • کسب و کار
  • مدرسه
برچسب‌ها
آموزش آموزش کسب کار استارتاپ های ایران ایده های نو برای کسب و کار ایده های کسب و کار ایده های کسب و کار پردرآمد تم دوره راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار خانگی مدرس مدرسه مدیریت مدیریت کسب و کار مهارت وردپرس کار اینترنتی کار در خانه کسب درآمد کسب درآمد آنلاین کسب درآمد آنلاین دلار کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد از اینترنت به دلار کسب درآمد از موبایل کسب درآمد از یوتیوب کسب درآمد اینترنتی کسب درامد کسب درامد از اینترنت کسب درامد انلاین کسب درامد اینترنتی کسب درامد دلاری کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار انلاین کسب و کار اینترنتی کسب و کار اینترنتی در ایران کسب و کار جدید کسب و کار جدید و پردرآمد کسب و کار جدید و پرسود کسب و کار خانگی کسب کار کسب کار های انلاین کسب کار های حرفه ای گرامر زمان حال ساده
پشتیبانی
پشتیبانی
درباره ما

‌فضای‌کار اشتراکی مجازیست

اطلاعات تماس
  • مشهد، چهارراه ستاری، ستاری 12، غدیر24 فضای کاراشتراکی مجازیست
  • 051-38657540
  • info@majazistacademy.ir
مجوز‌ها
تمامی حقوق برای سایت مجازیست محفوظ می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://majazistacademy.ir/?p=7344
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.