پنج راه برای تغییر موقعیت کسب و کار
پنج راه برای تغییر موقعیت کسب و کار خود در طول همه گیری کورنا
در اینجا پنج ایده برای شما در مورد نحوه تغییر موقعیت کسب و کار خود در طول همه گیری وجود دارد.
مدتی صبر کنیم
حتی بهترین پیشگویان نیز اذعان دارند که چشم انداز مبهم است. آیا بازار در سه ماهه چهارم باز می گردد یا شاید تا سال 2022 به طور کامل بهبود نمی یابد؟ بهترین استراتژی در مواجهه با عدم اطمینان این است که بادبان های خود را کوتاه کنید و زیرک باشید.
این بدان معناست که پول نقد پادشاه است. ممکن است وسوسهانگیز باشد که بدهیهایی با نرخ بهره نزدیک به صفر بپذیرید، اما اگر اقتصاد ثابت بماند یا یک سری چرخههای کوتاه رونق/رکود را طی کند، توانایی خود را برای ارائه بدهی در نظر بگیرید. سرمایه گذاری های ثابت بزرگ مانند املاک و مستغلات باید با توجه به این امکان به دقت بررسی شوند.
از نظر هزینه، مطمئناً این زمان برای کاهش هزینه ها است. آیا واقعاً به همان اندازه (یا هر) فضای اداری نیاز دارید؟ با این حال، باید مراقب باشید که بودجه را به فعالیت هایی که درآمدزایی دارند کاهش ندهید. سوال این است که با کاهش هزینه، آیا باعث کاهش درآمد می شود؟ به عنوان مثال، کاهش کارکنان فروش یا خدمات مشتری ممکن است در کوتاه مدت باعث صرفه جویی در هزینه شود، اما در بلندمدت باعث کاهش درآمد خواهد شد.
در نهایت، اگر فرصتی برای رشد بازارها و فروش به وجود می آید، زمان خوبی برای انجام یک حرکت استراتژیک است (مخصوصاً اگر در مورد پول نقد و هزینه های خود محتاط بوده اید).
ساخت تیم داخلی
در هر شرکتی، مهمترین دارایی تیم شماست. اخراج ممکن است ضروری باشد، اما در نظر بگیرید که چگونه این کار را انجام می دهید، زیرا می خواهید نیروی کار باقی مانده را از تضعیف روحیه حفظ کنید. همچنین ممکن است بخواهید با احیای اقتصاد، کارگران آموزش دیده را استخدام کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید ابتکارات کارمندی برای حمایت از کسانی که اخراج شده اند داشته باشید. برای کارکنان باقی مانده، از طریق آموزش و با گوش دادن به نگرانی های آنها، روی آینده آنها سرمایه گذاری کنید. زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید – زمانی که اقتصاد شروع به چرخش کند – وفاداری به سمت پایین با وفاداری به سمت بالا پاداش داده می شود.
ساختن شبکه
اکنون زمان ایجاد شبکه ها و تقویت دوستی ها و روابط موجود است. می توانید مشتریان فعلی را فراخوانی کنید و فقط به آنچه می گویند گوش دهید. این نباید یک تماس فروش باشد، اما ممکن است منجر به فروش در آینده شود. یکی از پیامهای مؤثری که من دیدهام این است که به شما پیشنهاد دهید پلی بین کسانی که به دنبال شغل هستند و شبکههای شما باشند. این نه تنها برای کسانی که در صنعت شما هستند، بلکه برای دوستان، فارغ التحصیلان، اعضای کلیسا و غیره نیز صدق می کند. در نهایت، فرصت های داوطلبانه زیادی در جامعه شما وجود دارد. یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.
نوآور باشید
اکنون زمان آن است که راه های جدیدی برای انجام کسب و کار پیدا کنید، فرآیند جدید را به کار بگیرید یا فناوری جدید را ایجاد کنید. شما مجبور نیستید تغییرات عمده ای در عملیات خود ایجاد کنید. در عوض آزمایشهای کوچکی را امتحان کنید تا ببینید چه کار میکند. ما نمی دانیم که آینده در انتهای دیگر این تونل چگونه خواهد بود، اما نحوه تجارت ما متفاوت خواهد بود. در شتابدهنده کسب و کار بین المللی، با افزودن یک پلت فرم آنلاین، به مدل شتاب فعلی خود اضافه کردیم. اکنون، ما با شرکتهایی در سرتاسر جهان تجارت میکنیم که پیش از کورنا ممکن نبود.
جست و جو کنید
این بیماری همه گیر، کسب و کارها و افراد را مجبور کرده است که به شیوه ای مجازی تعامل داشته باشند که ممکن بود، اما قبلاً به طور گسترده استفاده نمی شد. در حال حاضر همه در دنیای آنلاین بسیار راحتتر هستند و این امر باعث میشود که کسبوکار ها و بازارهای جدیدی در سراسر جهان باز شود. دستیابی به مشتریان و فرهنگ های جدید هیجان انگیز است، اما نیاز به یک رویکرد منظم دارد. نتیجه غیرمنتظره این است که در فرآیند گسترش در خارج از کشور، تفکر تازه به تجارت شما سرازیر شود. جای تعجب نیست که مطالعات نشان داده است که شرکت هایی که تجارت فرامرزی انجام می دهند سریعتر رشد می کنند، نوآورتر و در نهایت سودآورتر هستند.
دیدگاهتان را بنویسید