ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام
ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام
1. Hootsuite’s Composer
با استفاده از Hootsuite’s Composer، پستهای اینستاگرام را بهسرعت ایجاد کنید یا آنها را برای بعد برنامهریزی آماده کنید. با رابط کاربری آسان، Composer یک ناشر قدرتمند است که دارای ویژگیهایی است که به شما کمک میکند بیشترین بهره را از پستهای اینستاگرام خود ببرید، از جمله ویرایش، سفارشیسازی، و البته زمانبندی
بهعلاوه، از بهترین زمان برای انتشار توصیههای نرم افزار استفاده کنید که بر اساس دادههای پست تاریخی منحصربهفرد شما هستند، تا مطمئن شوید که پستهای خود را برای زمانهایی برنامهریزی میکنید که احتمالاً بیشترین تعامل، کلیکها، یا برداشتها را دریافت میکنید.
با استفاده از ابزار زمانبندی انبوه Hootsuite در زمان و منابع صرفهجویی کنید. زمانبندی انبوه پستهای اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که کمپینهای رسانههای اجتماعی خود را سادهسازی کنید و به شما فرصتی میدهد تا روی سایر زمینههای کسب و کار خود تمرکز کنید. زمانبندی انبوه Hootsuite به این معنی است که میتوانید تا 350 پست را زودتر از موعد در کانالهای مختلف ارسال کنید، نه فقط اینستاگرام بلکه شبکه های اجتماعی دیگر که تابع api هستند.
-
Insights اینستاگرام
حسابهای تجاری اینستاگرام به ابزارهای تجاری اینستاگرام مانند Insights دسترسی دارند. از برگه Insights، میتوانید در مورد افرادی که شما را دنبال میکنند، زمانی که بیشتر فعال هستند و نوع محتوایی که بیشترین محبوبیت را دارد، بیاموزید. برخی از دادهها پس از 7-14 روز ناپدید میشوند، بنابراین ابزارهای زیر را برای گزارش دقیقتر در نظر بگیرید.
Hootsuite ویژگیهایی را ارائه میدهد که فراتر از ابزار تجزیهوتحلیل اینستاگرام است. از داشبورد Hootsuite، دادههای گذشته را عمیقتر میکنید و هر زمان که نیاز باشد، گزارشهای قابل تنظیم یا تاریخی را اجرا میکنید. همچنین میتوانید زمان پاسخ اکانت خود را کنترل کنید و نظرات اینستاگرام را بر اساس احساسات مثبت یا منفی رتبهبندی کنید.
Hootsuite Analytics برای برنامههای Pro و Team در دسترس است.
آن را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید
5- Hootsuite Impact
تجزیهوتحلیل خود را با Hootsuite Impact ارتقا دهید. این پلتفرم نتیجهگرا نمودارها، جداول و خلاصه KPI را ارائه میکند، بنابراین شما میتوانید بهوضوح ROI بازاریابی اینستاگرام خود را اندازهگیری کنید. بعلاوه، میتوانید نحوه مقایسه کمپینهای خود را با رقبا با معیارهای داخلی مقایسه کنید. مزیت دیگر این است که میتوانید با ابزارهای Adobe Analytics و BI مانند Tableau و Microsoft Power BI برای اندازهگیری مشتری متصل شوید.
6- Iconsquare
Iconosquare ابزار رایگان اکانت تجاری اینستاگرام شما را ارائه میدهد. Iconosquare پستهای 30 روز گذشته، عملکرد کلی نمایه شما را ارزیابی میکند و نکاتی را برای حوزههایی ارائه میکند که میتوانند از بهبود استفاده کنند. فراتر از حسابرسی، ابزارهای پولی Iconosquare شامل تجزیهوتحلیل و زمانبندی است، اما فقط در اینستاگرام و فیسبوک.
7- Panoramiq Insights
Panoramiq Insights تجزیهوتحلیل قدرتمند اینستاگرام را به داشبورد Hootsuite شما اضافه میکند. این برنامه به شما امکان میدهد فعالیت حساب، جمعیت فالوورها را تجزیهوتحلیل کنید (برای هدف قرار دادن کمپین ها بسیار مفید است)، و موفقیت پست ها و استوری های خود را اندازه گیری کنید .
8. فلانکس
اگر با اینفلوئنسرها کار میکنید، میخواهید یک رقیب را تجزیه و تحلیل کنید، یا از افراد مشهور تبلیغ میگیرید. این ابزار کسبوکار اینستاگرام به شما یک نمای پانوراما از نحوه تعامل مردم با حساب شما میدهد.و ابزار کار آمد برای تجزیه و تحلیل رقیب ها میباشد.
10. منشنلیتیک ها
ردیابی نام شرکت، رقبا و کلمات کلیدی خود را بهصورت خودکار انجام دهید. این ابزار با اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، پینترست و سایر منابع وب مانند وبلاگها سازگار است. این بدان معناست که میتوانید ببینید که اینستاگرام در کجای تصویر بزرگتر قرار میگیرد و کجا بیشتر از برند شما نامبرده میشود.
ابزار تبلیغات اینستاگرام
11. مدیر تبلیغات
Ads Manager پلتفرمی است که فیسبوک و اینستاگرام برای ایجاد و ردیابی تبلیغات به اشتراک گذاشتهاند. این ابزار کسبوکار اینستاگرام به تبلیغکنندگان امکان دسترسی به قابلیت هدفگیری فیسبوک و امکان اجرای کمپین در هر دو پلتفرم را میدهد. پس از راهاندازی یک کمپین، میتوانید تنظیمات را انجام دهید، به نظرات پاسخ دهید و عملکرد را پیگیری کنید. ردیابی کنید که در بخش مبلغ خرج شده و هزینه بهازای هر نتیجه چقدر پول دریافت میکنید
12. ابزارهای محتوای مارک دار اینستاگرام
تبلیغکنندگان باید با ابزارهای محتوای برند اینستاگرام آشنا باشند. این ابزارها شامل برچسبهایی است که به سازندگان اجازه میدهد محتوای مارکدار را برچسبگذاری کنند، یک سلب مسئولیت که سیاست اینستاگرام و بسیاری از دولتها به آن نیاز دارند. هنگامی که یک حساب تجاری برچسبگذاری میشود، به آنها این فرصت داده میشود تا شرکای خود را تأیید کنند و میزان دسترسی و تعامل پستها یا داستانهای آنها را در Insights مشاهده کنند.
13. Hootsuite Social Advertising
بازاریابان اجتماعی ارزش اجرای کمپینهای پولی و ارگانیک را در هماهنگی با یکدیگر برای کمک به دستیابی به اهداف تجاری درک میکنند. تبلیغات اجتماعی Hootsuite به شما این امکان را میدهد که در کنار محتوای ارگانیک خود، تبلیغات را در اینستاگرام برنامهریزی و منتشر کنید، و به شما این امکان را میدهد که در یک مکان تصمیمگیری مبتنی بر داده در مورد استراتژی کمپین خود بگیرید.
14. AdEspresso
ابزارهای AdEspresso بهگونهای طراحی شدهاند که به شما کمک میکنند از بودجه تبلیغاتی فیسبوک، اینستاگرام و گوگل خود نهایت استفاده را ببرید. داشبورد قابل تنظیم آن به شما امکان میدهد بر معیارهایی تمرکز کنید که از اهداف تبلیغاتی شما پشتیبانی میکند. اما چیزی که AdEspresso را متمایز میکند این است که نکات کاربردی در مورد چگونگی بهبود کمپینها در حین اجرا ارائه میدهد.
15. Adview
تبلیغات اینستاگرام اغلب برای دسترسی و تبدیل نظارت میشوند، اما مهم است که از نظرات نیز غافل نشوید. اینجاست که Adview وارد میشود. با این برنامه میتوانید نظرات موجود در تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک را در یک مکان ببینید و به آنها پاسخ دهید. کاربران Hootsuite همچنین میتوانند برای مدیریت یکپارچهتر به داشبورد خود متصل شوند.
ابزارهای هشتگ اینستاگرام
16. ساعت پانورامیک
Panoramiq را با Hootsuite ادغام کنید تا از هشتگهای معروف یا مارک در فضای خود مطلع شوید. این یک ابزار عالی برای تحقیق و تجزیه و تحلیل است. چندین هشتگ را مقایسه کنید تا بتوانید از بهترین ها در پست خود استفاده کنید. یا می توانید یک هشتگ خاص را برای پیدا کردن محتوای تولید شده توسط کاربر یا ارسال های مسابقه ردیابی کنید.
17. اهداف نمایش
این ابزار مبتنی بر وب جزئیات را در هشتگ های اینستاگرام ارائه می دهد. برای کشف برچسبهای مرتبط، جمعیتشناسی استفاده از سن و جنسیت، و تفکیک زبان، یک هشتگ جستجو کنید. همچنین می توانید پست های برتری که از هشتگ استفاده کرده اند را مشاهده کنید.
18. سوراخ کلید
مجموعه تحلیلی Keyhole شامل ابزارهای ردیابی هشتگ است که برای کمپین های اینستاگرام طراحی شده است. آیا از هشتگ مارک دار استفاده می کنید ؟ با Keyhole می توانید ROI آن را محاسبه کنید. شراکت با اینفلوئنسرها؟ همچنین میتوانید تأثیر آنها را روی هشتگهای خود اندازهگیری کنید.
19. ShortStack
یکی از تخصص های ShortStack کمک به بازاریابان برای ردیابی هشتگ های مسابقه اجتماعی است . هشتگ خود را ردیابی کنید، کاربران برجسته را شناسایی کنید، و برندگان را با انتخاب ورودی تصادفی آن انتخاب کنید.
20. Synapview
با Synapview، یک برنامه Hootsuite که به شما امکان ایجاد و ذخیره استریمهایی را میدهد که رقبا و هشتگها را در اینستاگرام نظارت میکنند، رقابت را جدی بگیرید. این برنامه دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل جالب است که به شما نشان می دهد هشتگ شما کجا و چه زمانی در اینستاگرام استفاده می شود، همراه با مکان و زمان ارسال رقبای شما. چیزهای چشمگیر!
ابزارهای استوری اینستاگرام
21. Adobe Lightroom
Panoramiq را با Hootsuite ادغام کنید تا از هشتگهای معروف یا مارک در فضای خود مطلع شوید. این یک ابزار عالی برای تحقیق و تجزیهوتحلیل است. چندین هشتگ را مقایسه کنید تا بتوانید از بهترینها در پست خود استفاده کنید. یا میتوانید یک هشتگ خاص را برای پیداکردن محتوای تولید شده توسط کاربر یا ارسالهای مسابقه ردیابی کنید.
22. بومرنگ
Boomerang یک برنامه مستقل اینستاگرام با یکپارچهسازی داخلی است که جلوههای حلقهای را به عکسها اضافه میکند. ابزار اینستاگرام یک راه ساده برای ایجاد عکسهای ثابت ارائه میدهد که میتوانند در شبکه یا استوریها پست شوند.
23. Snapseed
Snapseed یک برنامه ویرایش عکس متعلق به گوگل است که مرتباً رتبه برتر را در دستهبندی عکس فروشگاههای App و Google Play کسب میکند. Snapseed در میان 29 ابزار و ویژگی خود، گزینههای ویرایش انتخابی را ارائه میکند، بنابراین شما فقط بخشهایی از یک عکس را که نیاز به اصلاح دارند تغییر دهید.
24. VSCO
VSCO چیزی بیش از یک ابزار ویرایش عکس و ویدیو است. این یک انجمن با چالش های هفتگی، هشتگ های #VSCO، میم های دخترانه VSCO و موارد دیگر است. این برنامه بیشتر به دلیل فیلترهایش شناخته شده است – 10 مورد از آنها با دانلود برنامه رایگان هستند. اعضای اشتراک به ابزارهای پیشرفته، از جمله فیلترهای کداک، فوجی، و آگفا و آخرین ابزار ابزار مونتاژ ویدیو و عکس دسترسی دارند.
25. پیش درآمد
فیلترهای جسورانه و جلوههای ویژه Prequel شما را با زیباییشناسی اینستاگرام در ترند نگه میدارد. در میان آخرین بهروزرسانیهای آن، افکتهای سایه کف دست و فیلترهای Aerochrome هستند که ویدیوها و تصاویر شما را پاپ میکنند. اشتراک هفتگی و سالانه در دسترس است.
26. Adobe Premiere Rush
بازی تولید ویدیوی موبایل خود را با Adobe Premiere Clip ارتقا دهید. فیلمبرداری با کیفیت عالی در موبایل، ویرایش با ویژگی های پیشرفته، اضافه کردن زیرنویس و انتشار مستقیم در اینستاگرام. این برنامه رایگان همچنین به شما امکان میدهد ویدیوها را ترکیب کنید یا کلیپهای 15 ثانیهای را برای استوری اینستاگرام با قالبهای فراوانی که ارائه میشود، صادر کنید.
ابزارهای اینستاگرام برای کمپین های اینفلوئنسر
27. مدیر شرکت های تجاری
حسابهای تجاری و سازندگان اینستاگرام اکنون به مدیر مجموعههای تجاری فیسبوک دسترسی دارند. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که برندهای سازگار و تأثیرگذاران بتوانند یکدیگر را پیدا کنند و در کمپین ها همکاری کنند. مارکها میتوانند فهرستی از سازندگان را بر اساس شرکای گذشته خود، سازندگانی که حسابشان را دوست دارند، جستجو کنند و مطابقتهای مخاطبان را تنظیم کنند.
28. رنگ
یکی از بزرگترین روندهای رسانه های اجتماعی در سال 2022 ، مشارکت برندها با سازندگان معتبر برای ایجاد جامعه و جلب اعتماد مصرفکننده است. Tint ابزار ایده آلی است که به شما کمک میکند تا از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید که میتواند در اینستاگرام برای ایجاد داراییهای بازاریابی تأثیرگذار معتبر برای کمپینهای خود استفاده شود.
29. Fourstarzz
موتور توصیه اینفلوئنسر Fourstarzz به برندهایی مانند BMW، Philips و Expedia کمک کرده است تا مطابقت مناسب برای کمپینهای مارکدار پیدا کنند. این پلتفرم با پایگاهدادهای از بیش از 750000 اینفلوئنسر در پنج کانال رسانه اجتماعی، و امکان جستجو بر اساس موضوع، کلمه کلیدی، دسته و 19 فیلتر، جستجو و حدس و گمان را از شراکت حذف میکند. این برنامه که با Hootsuite ادغام میشود، نکات محتوا و نتایج تخمینی را نیز ارائه میدهد.
30. تروفان
سوپر طرفداران شما در حال حاضر سفیران نام تجاری آماتور هستند. با تروفان، برندها می توانند تأثیرگذاران و طرفدارانی را پیدا کنند که در حال حاضر در ردههای آنها هستند. اینستاگرام (و توییتر) پر درگیری را شناسایی کنید و قدردانی خود را با برگرداندن نامزدی، یا ارائه جوایز و فرصتهای ویژه نشان دهید.
سایر ابزارهای بازاریابی اینستاگرام
31. مرکز ضربه
همه اینها خوب است و محتوای جذاب اینستاگرام را بهخوبی منتشر میکنید، اما باید زمانی را برای گوشدادن و تعامل با مخاطبان خود اختصاص دهید – بهخصوص زمانی که آنها افکار یا نگرانیهایی در مورد خدمات یا محصول شما دارند. Sparkcentral یک داشبورد جامع در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید حجم بالایی از بازخوردها را به روشی ساده پاسخ دهید و مدیریت کنید.
این باعث صرفهجویی در وقت شما در خدمات مشتریان رسانههای اجتماعی میشود.
32. لینک تری
شرکت هایی مانند Food Heaven ، Golde ، و Goode و ستاره هایی مانند Selena Gomez و Alicia Keys از Linktree برای ارجاع ترافیک به مقصد مورد نظر خود استفاده می کنند. این پلتفرم ابزارهای سفارشی سازی، ادغام شخص ثالث و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد تا بتوانید مکان هایی را که افراد کلیک می کنند را بررسی کنید. Linktree همچنین یک ویژگی اکشن را فعال کرده است که مشترکین می توانند برای ترویج ضد نژادپرستی فعال کنند.
33. اوج
Heyday با پشتیبانی از هوش مصنوعی و برای کمک به تیم های خدمات مشتری در فضای تجارت اجتماعی طراحی شده است. این ربات چت برای شرکت هایی است که به دنبال خودکارسازی خدمات مشتری، فروش و به حداکثر رساندن کارایی تیم در رسانه های اجتماعی هستند.
34. شبکه اینستاگرام
با استفاده از Instagram Grid بهترین فید اینستاگرام را انتخاب کنید. این برنامه به شما امکان میدهد تا شبکهای از ۹ تصویر ایجاد کنید و پستها را مستقیماً از طریق Hootsuite Stream در اینستاگرام منتشر کنید. متأسفانه اینستاگرام گرید در حال حاضر فقط با حساب های شخصی اینستاگرام کار می کند. حسابهای تجاری در حال حاضر پشتیبانی نمیشوند.
35. بیو با یک کلیک
با بهینه سازی لینک بیو اینستاگرام خود، با فالوورهای خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید. One-Click Bio به شما قدرت ایجاد و زمان بندی صفحات وب سفارشی با پیوندها، دکمه ها و تصاویر را می دهد. حتی میتوانید عملکرد تلاشهای خود را با پیوند دادن برنامه با Google Analytics اندازهگیری کنید.
36. Hootsuite Insights توسط Brandwatch طراحی شده است
آیا می خواهید در صدر داغ ترین ترندهای اینستاگرام بمانید؟ Hootsuite Insights به شما امکان میدهد میلیونها مکالمه بیدرنگ را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید به آنچه که مخاطبانتان انجام میدهند، میگویند، فکر میکنند و احساس میکنند، ضربه بزنید. ابزاری ضروری برای هر بازاریاب که در مورد گوش دادن اجتماعی در اینستاگرام جدی است .
37. میلک شیک
میلکشیک برای کمک به کسبوکارهای کوچک و کارآفرینان انفرادی (بهویژه زنان) تأسیس شد تا از پیوند بیو بهرهمند شوند، حتی اگر وبسایتی نداشته باشند. این برنامه رایگان به کاربران این امکان را میدهد تا صفحه فرود موبایل سبکوزن را با کارتهای قابللمس (مثل استوری) سفارشی کنند. همه چیز از پستهای وبلاگ گرفته تا ویدئوهای یوتیوب تا ویترین فروشگاههای مجازی را میتوان در این پلتفرم راهاندازی کرد.
دیدگاهتان را بنویسید